View Full Version : DEKANSKI
Ljudi zna li itko ista o tom dekanskom,jesu vise rodili!Jel ga ima ili nema?Danas su trebali odluciti!:angry:
Dobila sam referadu - SJEDNICA VIJECA JE U TIJEKU!:mad2:
konzerva
23-09-2009, 12:54
vijest iz prve ruke sa sjednice- DEKANSKI JE ODOBREN SVIM STUDENTIMA!
prijave su 25.-30.9. a rok je 5.-7.10. upisi su do 14.10.
DeeDee75
23-09-2009, 13:44
Još kad bi imali i pravo polaganja na ispite koji smo pali na komisiji i za koji nam je potreban uvjet...:cold::(
za sve? i za bolonjce?
http://www.pravo.hr/?@=5st8#news_8980
Lewis Hamilton
23-09-2009, 14:02
za sve:mhm:
Just a little bit
23-09-2009, 14:03
Još kad bi imali i pravo polaganja na ispite koji smo pali na komisiji i za koji nam je potreban uvjet...:cold::(
jos da te prilikom ispita masiraju i da piješ koktelčić dok ti sam profesor asistira da sto uspjesnije rjesis ispit....
pozdrav. zanima me kako ce se prijavljivati ispiti za dekanski rok? (i dalje preko studomata ili...)
Zanimljivo ime
23-09-2009, 14:14
Pozdrav
može li netko zbunjenom brucošu objasniti što je to dekanski rok i da cemu on služi brucosima?? Plizz
Hvala unaprid
A što će biti sa onima koji su već upisali godinu preko studomata i predali indeks? Pretpostavljam da za nas onda nema tog roka, ali kad nikad prije nije bilo dekanskog roka za sve (ja sam druga godina) da li netko zna nešto o tome?
Pozdrav
može li netko zbunjenom brucošu objasniti što je to dekanski rok i da cemu on služi brucosima?? Plizz
Hvala unaprid
ako si tek upisao, ne brini, to se ne odnosi na vas, vama faks još nije ni počeo :mrgreen: to je za one koji upisuju drugu i više godine :thumbup:
pozdrav. zanima me kako ce se prijavljivati ispiti za dekanski rok? (i dalje preko studomata ili...)
Pretpostavljam da će se upisivati preko studomata, jer vidim da su otvorili rokove u 10. mjesecu meni na studomatu..:)
hmmm...nije mi jasna jedna stvar.
Zasto ja uopce mogu prijaviti ispit koji sam pala na komisiji?
Pretpostavljam,ponistava se prijava ili...?
Hvala.