View Full Version : Apsolventska godina
Naime,izvanredni sam student 4.godine,ostala mi jos 2 ispita do kraja...E sad,posto sam zadni put upisala(platila)godinu u 11.mj 2004.g zanima me da li je moguce da cu morati platiti 1950 kn za preostala 2 (ili mozda cak 1 ispit) kao sto mi tvrdi decko iz referade...A zadnji put kad sam upisivala godinu rekla sam sama sebi da nedam ni kune vise tom nasem "prekrasnom"faksu....
Cula sam za nekakve molbe navodno da se mogu pisat pa me zanima ak je netko bio(ili je)u slicnoj situaciji..kao slabi socijalni status il tak nesto...
Pliz,help! :smt001
fat drummer
05-09-2006, 22:05
èuo sam da ti daju da ne platiť na apsolventskoj ako sturiať ťest godina, tj apsloventska ti je ťesta... inaèe, prema mom shvaÌanju morať dat mrtve velikodostojnike
jel se apsolventska normalno upisuje ako imam još 1 ispit?
Naime,izvanredni sam student 4.godine,ostala mi jos 2 ispita do kraja...E sad,posto sam zadni put upisala(platila)godinu u 11.mj 2004.g zanima me da li je moguce da cu morati platiti 1950 kn za preostala 2 (ili mozda cak 1 ispit) kao sto mi tvrdi decko iz referade...A zadnji put kad sam upisivala godinu rekla sam sama sebi da nedam ni kune vise tom nasem "prekrasnom"faksu....
Cula sam za nekakve molbe navodno da se mogu pisat pa me zanima ak je netko bio(ili je)u slicnoj situaciji..kao slabi socijalni status il tak nesto...
Pliz,help! :smt001
A kako to da nisi morala platiti i krajem 2005 ???? :-k
I zasto 1950 ? zar nije 1650 ?
Inace, ne mogu pomoc, ne znam za molbe i sl.
:smt006
@Rina mislim da ti nema pomoci morat ces platiti 1 950 kn, pogotovo ak ti je to reko covjek u nasoj referadi. Jer koliko znam do sada je bilo ponovni upis neke godine ak ti je ostalo tri ili manje ispita placas pola cijene, upravilu se ljudi sa nizih godina odlucuju u tom slucaju za parcijalu pa uzmu i neke ispite sa vise godine a kak za tebe nema vise godine (hvala Bogu :) ne preostaje ti nis nego upisat ta dva ispita i nadat se da ces sto prije diplomirat :)