PDA

View Full Version : Provjere x-ica u menzama i ine zavrzlame

Vassago
09-11-2009, 15:34
Ovako, imao bih nesto reci, samo nisam siguran di, pa neka moderatori premjeste u drugu temu ako je smatraju prikladnijom.

Dakle ono sto bih htio reci je: PRIGOVOR!!!!!!!!!!! :mad2:

Eh sad. Dakle ja sam vanredni student, dolazim izvan ZG, i osnovni problem je bio pobrinuti se za hranu. Kao i vecina drugih rijesio sam to tako da sam kupio x icu. I sad su se ocito nasli neki mudrijasi i odlucili tome stati na kraj samo da bi nas malo mucili, ekipa gj :thumbup: .
Jos nekidan uletila mi blagajnica da cija mi je to iksica, bla bla, da nece to vise tako moci, da ce se ubrzo tome stati na kraj. I stvarno, danas dodem u sc, kod blagajne neki zastitar, ''molim vas iksicu'' i zasije on meni opomenu, iduci put ide blokiranje iksice, kaze on meni.

Eto zanima me ima li vas jos ovdje vanrednih, da vam se isto dogodilo?

Mislim, sto smo mi, gradani drugog reda, jebeni zidovi u nacistickoj njemackoj?? Sto mi trebamo biti gladni?
Opcenito sto se toga tice nije mi jasna podijela na redovne i vanredne, jednako placamo faks i na prijemnom smo mnogi imali samo neznatno manje bodova.
I sto ce oni sad sebi spasiti budzet sto ce par ljudi ostaviti gladnima, mislim koja picka materina,koristio ja ili onaj ko mi je proda iksicu, sto njih boli kurac! :mad2:
Je da je to ilegalno sve, prodaja isksica itd, ali to svi znaju da se radi i uvik se tako radilo i sad se nasa neko pametan. Kad su tako pametni neka onda i nama vanrednima stave nesto malo na iksicu. Uostalom, ne mora se raditi o kupoprodaji, zasto meni ne bi frend moga posuditi isksicu pa da odem do menze, a sluzbeno se vise ni to ne moze.
Eto, zanima me ima li ko kakvih mudrih komentara na to...

PJ
09-11-2009, 16:11
A kaj studentski zbor tu može... prigovarat jer se primjenjuje zakon?

Jedina preporuka je da probaš na feru, fsbu ili građevini.

Alita
09-11-2009, 16:14