View Full Version : Premjestaj
slatkiš ubojica
27-09-2006, 16:24
Jel se mogu ja ikako prebaciti iz treĂŚe grupe u prvu, vanredni sam student. Ako mogu, kome se moram obratiti?
I joĹĄ jedno pitanje, iako znam da postoji topic o seminarima, al puno je toga i ne shvacam previse, uglavnom, kazu da ih moramo prijaviti u subotu, pa me zanima, kak to ide, ak sam ja negdje 800 bio i sta mi je dobro da uzmem.
Fala! :)
Jel se mogu ja ikako prebaciti iz treĂŚe grupe u prvu, vanredni sam student. Ako mogu, kome se moram obratiti?
I joĹĄ jedno pitanje, iako znam da postoji topic o seminarima, al puno je toga i ne shvacam previse, uglavnom, kazu da ih moramo prijaviti u subotu, pa me zanima, kak to ide, ak sam ja negdje 800 bio i sta mi je dobro da uzmem.
Fala! :)
Umjesto u termin svoje grupe dolazis u termin prve...that's it...i think
hijerarhija pozeljnih seminara za I. semestar izvanrednih:
1. Rim kod Petraka
2. Rim kod Jaramaz
3. Rim kod Marsavelski
4. Nacija kod Cepula ili Kresicke
5. Politicka ekonomija kod Vranjicana (iako je upravo taj seminar meni kao redovnom studentu u 2. semestru spasio godinu)
sarcastic-87
27-09-2006, 20:07
Umjesto u termin svoje grupe dolazis u termin prve...that's it...i think
Znam da nije mjesto za postaviti pitanje,ali...
Redovna sam studentica,pa me zanima-Postoje li profesori koji prozivaju ili na bilo koji naèin provjeravaju da li sam na predavanju prema turnusu koji mi je odreðen? tj. mogu li iÌi kako ja hoÌu ili se moram pridrŞavat rasporeda...
Postoje li profesori koji prozivaju ili na bilo koji naèin provjeravaju da li sam na predavanju prema turnusu koji mi je odreðen? tj. mogu li iÌi kako ja hoÌu ili se moram pridrŞavat rasporeda...
mos dolazit kako hoces