View Full Version : III. Matija Magerl
Pravokutnići
13-03-2008, 21:52
neka rasprava počne :smt006
pravila foruma:
viewtopic.php?f=45&t=3337
Matija Magerl
15-03-2008, 06:27
Vidim da je fat već naveliko potpuno ušao u ulogu Mislava Baga i da je ovaj podforum, iako otvoren pred manje od dva dana, već prešišao Otvoreno, pa rekoh, ajde da se i ja javim... u ovo nedoba, izjutra rano... dok još mogu... :-D
Daklem, moje ime je Matija Magerl (ili za administraciju dragog nam faksa nerijetko Nagerl (??), za mnoge druge Megerl, Megel, Mergel, Merkel ( :-D ) i sl.) i kandidat sam za studentskog predstavnika treće godine u studentskom zboru Pravnog fakulteta Sveučilišta u Zagrebu pri čemu uživam svesrdnu podršku udruge Aegis.
Najprije bih htio pozdraviti ekipu sa seminara iz GPP-a ove godine kod profesora Uzelca i zahvaliti na podršci u komentarima na glavnoj stranici! Seminari su kod nas ko bojišta, naravno da se trebamo držati skupa nakon što ih prođemo! :)
Također pozdravljam mnoge ovdje aktivne forumaše koji me već znaju što imenom, što likom, što djelom, što nickom...
Za one koji me ne znaju, ali i za one koje zanima kako razmišljam o pojedinim pitanjima, eto 'kratkog' predstavljanja:
Fakultet sam upisao 2004. godine i vrlo brzo došao u doticaj sa studentskim aktivizmom, a gdje drugdje ako ne, upravo ovdje na Pravokutniku... što sam dulje bio na fakultetu i što sam više pisao na ovom forumu, to sam se više kretao u tom, pomalo pasivnom, smjeru studentskog aktivizma, a prije godinu dana sam sa grupom kolega pokrenuo i vlastiti studentski, ne pretjerano uspješan, e-zine Parcijala koji trenutno proživljava fazu hibernacije uslijed redizajna...
Katastrofalno stanje svijesti studenata o vlastitom biću i želja za razbijanjem ove apatije koja trenutno vlada studentskom scenom, kako na našem fakultetu tako i na Sveučilištu, osnovni su razlog ovog mog pokušaja da se iz pasivnog promatrača i komentatora kreiranja studentske politike istom aktivno pridružim...