neka rasprava počne :smt006
pravila foruma:
viewtopic.php?f=45&t=3337
neka rasprava počne :smt006
pravila foruma:
viewtopic.php?f=45&t=3337
Tko sam ja?
Zovem se Domagoj Štefanac i kandidat sam za studentskog predstavnika prve godine. Rođen sam u Zagrebu i završio sam Gornjogradsku gimnaziju.
Pokušati ću ukratko iznjeti svoje mišljenje o temama bitnim za nas studente. Iako je danas uobičajeno puno toga obečavati nemam namjeru to činiti. Jedino što sa sigurnošću mogu obečati je da ću raditi isključivo na interes studenata.
Razlog moje kandidature je želja da se nešto konačno pokrene i da sami studenti preuzmu odgovornost za ključne teme našeg studentskog života jer to nitko drugi neće napraviti umjesto nas.
Dakle.
Apsolutno se protivim ukidanju rokova jer mislim da to nama studentima na Pravu posebno šteti i smatram da se moramo izboriti za njih.
Također treba riješiti problem „studomata“ koji su u ideji odlični ali u provedbi ima puno nedostataka pa mnogi tek na komisiji zapravo prvi put izlaze na ispit.
Vrlo je važno pitanje školarina. Protivim se skupim školarinama koje su iz godinu sve veće te ukoliko se nastavi tim trendom fakultetsko će se obrazovanje pretvoriti u elitističko što nikako nije dobro i smatram da se tu treba paziti na socijalnu osjetljivost. Pri tome najmanje što se može učiniti i za što ću se zalagati je plačanje na rate. Što se tiče same Bologne mislim da je ona najviše zaživjela samo u ects bodovima i tu je ključno pitanje omogučiti kolokvije studentima iz svih predmeta. Znam da se mnoge katedre žale na nedostatak prostora,vremena i straha od prepisivanja ali smatram da nam se ipak moraju omogučiti kolokviji iz svih predmeta.
U rješavanju tih ključnih pitanja iz našeg studentskog života bitna je uloga svih studenata i njihovih studentskih predstavnikai pri tome vrlo je bitna njihova međusobna komunikacija.
Ukoliko budem izabran nastojati ću biti na raspolaganju putem foruma, e- maila, mobitela ali i na predavanjima i svim drugim prigodama.